משלוח חינם מעל 149 ש"ח

עמוד הבית | חנות | שאלות נפוצות

שאלות ותשובות

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
לא. ההזמנות מבוצעות אך ורק דרך האתר.
איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
במידה והזמנתך התקבלה, לאחר התשלום יגיע מייל אישור.
ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.
אין בעיה, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור. אנחנו זמינים בכל עת במייל [email protected]
האם האתר מאובטח?
בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
האם אפשר לשלם במזומן?
לא ניתן לשלם במזומן. ישנה אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי באופן מאובטח.
ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.
טרם יצירת המוצר, אין בעיה. אך, במידה והתבצע העיצוב, 30% מערך המוצר לא יוחזר. בכל מקרה, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע. אנחנו זמינים בכל עת במייל [email protected]
תוך כמה זמן אקבל את המשלוח?
תלוי במוצר, יש מוצרים שיגיעו לידיכם תוך 5 ימי עסקים מרגע ההזמנה. מנגד, יש מוצרים בהתאמה אישית שעלולים להגיע ל-60 יום.
אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח.
שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדרך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.
הצהרת נגישות